Samstag nach dem auto-restart/saturday after the auto-restart

  • Hi guys,


    on Saturday morning i will finally solve the Raidboss issues, there will be a changelog for this solution too.



    Here some hints.
    The Rbs will be all around lvl75 - 85


    which means, all Chars from lvl 70 to 85 will find Raids which will drop them stuff. The lvl 75 rbs will dropp her full possible drop (depends on chance which drops ;) ) to chars of lvl 70-80. the ones lvl 80 will dropp for chars around 75-85 and the 85 rbs will drop to chars 80-85.


    This should solve the Raidproblems. My Reallife is not easy at the moment so i will make the changes on friday afternoon and they take effekt on saturday morning.



    -----------------------------------------------------


    Wie viele gemerkt haben gibt es nach wie vor Raidboss probleme. Um diese zu beheben werde ich die Raids anpassen und diese haben dann als lvl 75-85. 75er dynasty drop, 80er moirai drop, 85 vesper drop.


    Diese Änderungen werden erst Samstag morgen aktiv (Auto-Restart) da mein Reallife mich momentan ziemlich auf Trab hält und ich daher erst Freitag Nachmittag die xmls bearbeiten kann (braucht so ca 2-3 Stunden) .


    Wie oben im englischen erwähnt werden die Raids lvl 75 , für chars 70-80 alle dropps droppen die von der chance her ausgewählt werden. die Raids lvl 80 droppen für chars 75-85 und die 85er raids droppen für chars 80-85.



    Damit dürften dann hoffentlich die Raidprobleme zu vergangenen Problemen werden.


    mfg
    Malum


    P.S: Noelia schreib mir mal eine Forenmail wann du online wärest, ich mache mir dann einen Kopf was ich dir und deinen Leutz als Raidentschädigung für Commander Tyr gebe. (Devil gab ja auch eine an Alba damals.)